03.08.09

Hejhej
Allt börja med att min syrra satte på musik på sin mobil på natten as nära mitt öra
så jag dampa på henne sen la ja mej på golvet/soffan skit hårt! vakna as trött med
ont över allt sen åt jag frulle och tog cyklen och drog te stan med:) hitta rätt mycket
men pengar är inget jag har så ja, de fick bli lite in för skolstarten typ...^^ Efter typ
några timmar där så drog vi tillbaka till campingen och åt lite macka o i kväll ska
vi ut på resturang, så jag bloggar nu fast vet inte ifall jag kan blogga ikväll men har
iaf internet till det men ska kanske ut och hänga typ^^ men men det märker ni^^
nu kommer jag ladda upp lite bilder som jag har tatt under dommhära dagarna i
Örebro, en sak! detta suger-.- vill till Stockholm, ska det imorgon sen blir det hem,
yiiiiiiiiiiiipi!!! (: Nu ska ja la sitta vid internet ett tag till, har typ 5 timmar kvar på tiden
men aja ni får ha det så bra och så ses vi snart! puss puss

Mitt första video inlägg och nog det sista med ;D





Bilder från min extremt roliga semester -.-
(
sry men hatar att åka på semester)

Husbilen



Klicka på bilderna för att få dem i större format






Dagens Köp

Smink
Linne
Tvål (utan parfym)
Parfym

Här sitter jag och bloggar under denna semester^^




Små söta ord

Skriv några små söta ord:

Namn:
kryssa i så minns jag dig

E-postadress: (visas ej för andra)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0