06.08.09



hejhej bloggen!
jag vet att jag inte har upptaderat så mkt nu för tiden, men imorgon åker jag till Gbg och träffar Covve o Linnea senare kommer Emma o My ( o henens kille Thomas) o möter oss:) sedan kommer Dennis,Henrik o Andreas o möter oss så drar vi till deras stuga och har det sköjj, på kvällen drar vi tjejor + Thomas hem^^ bilder och sånt kommer in på kvällen elr nån dag jag har tid, ganska mkt att göra nu i dagarna som kommer så jag får se, men snart kommer Robban hit o då drar vi ut med hans båt så jag måste dra mig, men vi hörs och bor ni i Göteborg så är det bara att ringa mig, och ni som inte har mitt nummer, så är de intemenningen att ni ska ringa heller, men ni andra kan göra det tycker jag pusspuss!

Här kommer en liten bild på mig, jag vet att luddet på bilden inte är
snyggt de är cp på högra sida men det var bara en test bild så ni får leva med det ändå (:



Små söta ord
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: Jadå, såklart du får lägga till mig som länk, bara kul ju :). Och om det är nåt du undrar så är det bara att fråga ;) Kram

2009-08-11 @ 14:45:14
Din blogg: http://tinkerbella.blogg.se/

Skriv några små söta ord:

Namn:
kryssa i så minns jag dig

E-postadress: (visas ej för andra)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0