16.08.09

Hejhej
nu är jag tillbaka, sommaren är snart slut typ 2 dagar kvar på lovet, känns jobbigt fast ändå kul att börja nytt program som man verkligen är intresserad av:) hoppas de går bra är skit nervös. Men förlåt att jag inte har upptaderat så mycket men har inte vart hemma elr tillgång till data så..men jag sa faktiskt i början att bloggen skulle ta sommarlov..så nu tar slut och snart för mig med "/..aja jag har haft ett skit nice lov, kommer ladda upp massa bilder på "Fotoalbum" men det är så jag hade typ 400 bilder på min lilla kamera (digitalkameran) men jag råka ta bort dom...smidigt-.- jaja gjort är gjort klumbig som man är...nu känner jag att mitt tagentborg dampar så måste sluta skriva...men hörs puss! och ni? Sandra är tillbaka ska till stan och slösa lite pengar o köpa en mick så min musik kommer upp här elr aa en länk till sidan där jag lägger ut mina nyaste låtar. pussss & kraaaaam hoppas ni får et forsatt bra sommarlov =D


Små söta ord

Skriv några små söta ord:

Namn:
kryssa i så minns jag dig

E-postadress: (visas ej för andra)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0