17.08.09

hejhej, idag har jag inte gjorrt så mycket min data har problem så jag kan inte blogga så mkt men nu kommer det ett inlägg iaf^^ min nya diet funkar perfekt lite jobbigt är det ju alltid men de funkar, jag har gått upp de lovar jag elr aa hoppas jag iaf^^ imorogn åker jag till uddevalla och sover hos My för på Ons börjar jag skolan, som sagt skit nervöst! men men det är en hel dag kvar i sommarlovets frihet elr nått^^ jag har inret/städat mitt rum idag och så här blev det då:)


Saker som har fixas:
-inga planscher på väggarna
-två datorer som är helt cp, men rena iaf
-har faktiskt bäddat sängen, mkt fint
-städat i alla hyllor och skåp, wooola
-Lag in en beash (stavning?) matta
-fixat smink hörnan, städat upp med

Små söta ord

Skriv några små söta ord:

Namn:
kryssa i så minns jag dig

E-postadress: (visas ej för andra)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0