18.08.09

hejjhejj
snart är kl 14:00 elr aa om typ två timmar^^ då drar jag till bussen elr pappa kör mig dit och så möter jag My vid bussen så tar vi busssen te Dingle och tar sedan tåg där i från^^ sedan ska jag sova med henne i lägenheten i Ua, mycket trevligt (: skolan börjar imorogn inte lika nice men visst det kommer bli kul  att börja ny skola-ny klass o nya människor men aa lite nervös är jag ju allt...elr aa inte lite!^^ haha men men det kommer säkert gå bra, hoppas jag sedan efter skolan slutar vid 12:00 då ska jag kanske ta sprotor...ajj de är skit läskigt, hatar det verkligen! ta en Gardasil nr2 och TBE nr 2 med...bläää men det är bara 3 sprutor så i jul o nästa år elr nått...ojj nu fick ja nyss reda på av mamma om en halvtimme åker jag o min syster till vårdcentralen och tar sprotorna...jag hatar det! ajaj trevligt att lära känna er, haa ja kommer dö bara så ni vet så har ja fobi för sprutor så aa får se hur ja kommer må efteråt , sist gång tog ja gardasil först och spydde typ över allt mådde skit efter sen TBE gjorde itne ont emn de påverka verilgen min kropp jag blev helt cp..typ full jagh såg ingeting och allt snurra runt så..men ska stänga av nu får hoppas att de inte gör så ont idag (: kommer se ut som en pingvin efteråt ..stela armar och allt...men men ska inte tänka på det så mkt, tycks om min nya design? (a) ja gillar den och jag håller på att göra en header till den men det går segt eftersom min data inte gillar migg, så har vi svårt att sammarbeta haha, jag ska fixa lite med den när jag kan i helgen kommer jag vara i Ua hos robbans pappa tror jag att det blir sedan idag- torsdag kommer jag vara i lägenheten med My så vet inte när jag kommer få tid. Nu ropar mamma jag måste dra, puss puss på er alla söta läsare:) och du kom ihåg var dig själv för alla andra är redan upptagna ;D

läsare? mmh jag bryr mej inte hur många jag har asso ajg bloggar för min skull, jag gillar att skriva av mig och visa andra vad jag ahr gjort underdagarna, svårt att tro men de finns fasktiskt en del som vill veta vad jag gör på dagarna och så jag bloggar för min skull ingen annans, även om det är skit kul att få kommentarar & kritik av folk och de ska ni forsätta med^^ älska eller hata mig, jag skiter i vilket, för jag vet vem jag är och det står jag för :D


Ny Designe


Små söta ord
Postat av: jennifer

jag har frågestund på bloggen nu, ställ en fråga eller två! :)

2009-08-23 @ 20:21:42
Din blogg: http://sameoldjennifer.blogg.se/

Skriv några små söta ord:

Namn:
kryssa i så minns jag dig

E-postadress: (visas ej för andra)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0