30.08.09

Inte upptadera på jätte länge,Förlåt men det kan bro på att jag inte orkar för när jag är i skolan så ska man ju plugga sen på rasterna hinner jag inte starta på datan innan vi går in sen när jag kommer hem så orkar jag inte "/ Här kommer lite bilder iaf :) sanningen ska fram nu, jag mår inte bra och varför säger jag inte sry men jag har ett privat liv och jag vill inte dela med mig av vissa saker här så...puss på er! (:



Små söta ord
Postat av: Erika

Hej!



Ja, jag gör designer och även bara headers och detta gör jag gratis :). Har 3 personer i kö nu men skicka ett mail till [email protected] med önskemål, bilder du vill ha med samt inloggning (och bloggnamn såklart så jag hittar hit igen) så sätter jag igång så fort jag kan :).

2009-08-31 @ 10:36:03
Din blogg: http://dumman.blogg.se/

Skriv några små söta ord:

Namn:
kryssa i så minns jag dig

E-postadress: (visas ej för andra)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0