Plancher till salu

Planscher till salu
har över 150 stycken så
jag har säkert nån du letar efter
pris kan vi diskuteras/byte går oxå bra


små plancher


Boken ligger bara där för att ni ska se hur stor plancherna är




Är du intresserad? kommentera här på dett ainlägget
och skriv din e-pst adress eller din msn ( säg ifall det
är din msn elr e-post adress) så kan vi prata vidare där.

Små söta ord
Postat av: Victoria ♥

Sv: Förlåt för jättesent svar, men jag har varit bortrest i 2 veckor, det är därför. :)



tack så mkt! :) jag gör dem inte gratis, förutom till mina nära&kära. Klicka på ikonen över min profilbild på bloggen för att läsa mer.

2009-08-18 @ 10:19:30
Din blogg: http://natdhasis.blogg.se/

Skriv några små söta ord:

Namn:
kryssa i så minns jag dig

E-postadress: (visas ej för andra)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0