19 December

Godmorgon, jag är uppe tidigt idag för jag ska åka iväg snart (: Ska sova hos Lina idag o vi ska även vara med Estefania och lite folk, mycket trevligt! Sedan måste jag berätta en sak jag saknar Robin (Min pojkvänn, för er som inte ha fattat et) Så otroligt mycket. Det känns som han har flyttat tusen mil från mig...Vill träffa han snart, saknar dig sötnos<333.Det med att jag åker till Lina, Det betyder jag kommer inte kuna blogga nått, för jag vill inte dissa mina vänner för bloggen, HAHA sry men jag orkar inte, men vi hörs när jag kommer hem....när gör jag de? kankse imorgon eller på mån det brorpå vad det står i smset som ska komma till mig idag....VILKET SMS? :OOO Det kan ni tänka på länge ni ;D



JAG & LINA



Erkänn att vi är riktigt heta? (A)





PUSS!

Små söta ord
Postat av: julia björk

klart ni är heta :)

2009-12-19 @ 13:00:30

Skriv några små söta ord:

Namn:
kryssa i så minns jag dig

E-postadress: (visas ej för andra)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0