26 December

Imorgon fyller jag 18! wiiiii :) Idag snart om typ högst 20min kommer Emma & Lina hit :D De ska sova här och sånt mycket trevligt, eftersom jag inte kanske mår så jätte bra just nu så är vännerna där och stöttar en, skit bra tycker jag! (: Vi ska väll se film, skratta o bara ha det bäst typ. Imorgon kommer Robin o hans familj hir runt 15:00 så jag hinner inte blogga förlåt, men vi hörs efter helgen eller något vet inte rikgtit (Stavning?) vad som händer på lovet, men vi hörs puss puss på er mina vackra små läsare, har drygt 95 läsare per dag, gör mig mycket glad :D.. åh som ni kansek vet min pappa läser min blogg , väldigt kul (: ...Undra om han gör det för att hålla koll på mig eller om han vill? haha det kan tänkas på, ska dra hörs! (:


Just de Johan håller på att fixa min design nu, snart klar (:


Små söta ord

Skriv några små söta ord:

Namn:
kryssa i så minns jag dig

E-postadress: (visas ej för andra)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0