31 December, Nyår!

Hejhej, blogga nu då menas vi väntar på lite gubbar som ska komma hit och ah det mycket trevligt(: Kvällen skulle bli tillsammans med några tjejkompisar, men det blev inte så tyvärr!...Men detta blir bra, snälla pojkar och dricka (Y) Sedan ska Frida gumman ringa mig vid 12-slaget, Inte för att det kommer att komma fram (alla ringer samtidigt) men men kul att hon tänker på mig iaf:)...bäst e hon! Händer för er ikväll då? Jag har redan stått ute i kylan och frysit fötterna av mig för vid 17:00 skulle vi kolla på fyverkerierna och sånt så de var lite mysigt men vi ska smälla senare i kväll/natt :)...Visa mitt legg för första gången igår...WOW! haha köpte raketer o sådant, mycket roligt ifall de inte skulle tro på mig o tro att jag ahr falskt haha :D på tal om igår så var jag i Göteborg med Robban, mycket trevligt köpte lite olika saker exempel 3 par trosor, string. As snygga skor för 99 kr (biligt som fan, för 2-3 år sedan kosta de över 300kr) så väntan gjorde gott:)....sedan köpte jag leegnings som jag ska ladda upp bild på och massa smink puder o sådant ni tjejer (killar kan veta med men aa...) vet (A)....lite mys dag blev det allt! Nu som ni ser skriver jag och babblar om saker hela tiden och ingen ordning alls så det är väll dax att lägga av snart, killarna kommer snart så jag ska väll fixa mig i ordning, sure det skulle vara mysigt att ha massa tjejkompis att fira med idag/kväll/natt men en drös killar får duga i dag/kväll/natt och det gör det ju :D


puss

Små söta ord

Skriv några små söta ord:

Namn:
kryssa i så minns jag dig

E-postadress: (visas ej för andra)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0