klockan är för mkt!

Hejhej nu sitter jag här vid min data och äter kinder ägg (fast det är inte ägg precis haha) och DROPS(halstabeletter typ), Jag höll på att få en sån att fastna i halsen, uuuuh! ajaj jag kan verkligen inte sova. Klockan är 03:43 just nu och jag är inte trött jag sitter här och ler i min ensamhet, eller ja Daniel finns ju på msn (: men ingen mer! så jävla tråkigt jag har, så jag sitter och bloggar och dampar på alla som är trötta och sura^^ kanske ska sova? jag orkar inte faktiskt, det är långt till sängen, haha nej jag skoja jag är inte trött ens! jag sitter här och dampar som sagt, men vem vill prata i tele nu? ingen för att alla sover för det är skola i morgon (idag) men jag kan inte gå i skolan, missar inte så mycket för det ända vi gör är att se film, roligt? ja men inte i längden. Måndag & Tisdag var jag i skolan vi såg bara på film, Matten var skit tråkigt, jag menar matten brukar inte vara så kul typ eller ibland när man dampar med alla i klassen men själva matten är inte kul - jo på provet som vi gjorde sist var lite kul, för jag kunde (: - Men iafall Matten i tisdags var dö trist vi satt och kolla på en film som handla om "hur siffran 1  kom pås" eller nått åt det hållet en timme satt vi och kolla på, jag somna sen vakande jag och alla i klassen sov typ, förutom de som satt närmast läraren, de vågade väll inte. Det gjorde inte jag heller men min trötthet  tog över. till slut ville jag o Lina bara springa där ifrån och skrika! fick panik så jävla tråkigt vi hade den lektionen, Kollade man på Frida så gäspade hon mer än hundra gånger typ HAHAHA så boooring!!!! :OO Aja nu ska vi vara glada för om ni ser på min blogg under i samma ruta som "INFO OM MIG" där står det 10 dagar kvar till jag blir 18 :D , det cpa för jag skrev 27 men då står de 9 dagar kvar och det är det inte så jag tog på 28 men det är den 17 December jag fyller år iafall. Nu är kl 04:00 kankse sova nu då? vi säger såhära om ingen är "pratsugen" (är det två ord?) skitsamma, så går jag och lägger mig? vi säger så ni få ha det så gött puss!




Robin, du får mig att bli knäsvag<3

Små söta ord

Skriv några små söta ord:

Namn:
kryssa i så minns jag dig

E-postadress: (visas ej för andra)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0