Klumpig är jag...

Hej igen, sa ju att jag skulle börja blogga seriöst nu (: - Vet inte riktigt hur många inlägg jag ahr upptaderat idag men det är rätt många för att vara jag ;) Iaf saken jag vill komma till är när jag skulle göra i ordning mig för att gå till sängen ( där jag är nu) Så mitt överkast har jag och hänger över gardinerna och fönstret för att inte det ska komma in ljus och lysa upp mitt rum, Håller på att fixa mitt rum därför har jag inga ordentliga gardiner (: Så när jag skulle hänga upp överkastet så glömmde jag att min Jul - Älg sitter i fönstret så han ramla ner och bröt örat eller vad de är :( Bad for him ^^Men han var faktiskt jätte fin tycker jag, Så imorgon blir det limma! =D och sånt, jag suger på det så mamma får nog göra det, hoppas jag. På tal om imorgon så är det sista dagen i skolan, det betyder att Julovet börjar :) Vad händer? hmm i helgen ingeting men skitsamma man är ledig det är det som är gött, kommer så klart sakna klassen men vi ses ju efter jullovet hoppas jag! :D Aja nu ska jag ta en titt ifall PH har laddats upp på tv6.se, Om det har det så ska jag se det om inte så ska jag läsa en bok ( Ja jag kan läsa även om jag inte har visat det haha) eller så ska jag bara sova. så vi får höras imorgon kväll antar jag eftersom datan får stanna hemma när jag går till skolan, efter skolan blir det handla julklappar, - HAR INTE KÖPT EN ÄNDA!!!! PANIK!!! aja får fixa de imorgon (:


Min Jul - Älg :(

Erkänn grymt överkast jag har till mitt täcke ;D



puss

Små söta ord

Skriv några små söta ord:

Namn:
kryssa i så minns jag dig

E-postadress: (visas ej för andra)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0