Skolan är slut, Jullov nu då.

Hej hej idag börja morgonen men att jag vakna upp kl 03:00, ja som ni vet jag somna inte förens 01:00 typ så inte mycket sömn. ville inte somna heller för då skulle jag bli ännu tröttare kl 06:00 än vanligt. Men jag somnade och vaknade upp vid rätt tid, åt upp frukosten på två minuter sedan var jag klar. Drog till bussen, SVIN KALLT!...
bussen var seg som vanligt, sedan på tåget så mötte jag Anne, hon lyste upp min dag, blev så glad för att skratta med henne åt våran dåliga humor men men ;) Sedan kom jag till skolan och träffa min underbara klass, Gick te Fridde och där sjöng lärarna, har inte skrattat så mycket på riktigt länge asså, HAHAHA (film kommer på det senare). Efter det drog vi till K2 och klassen (Mp09<333333333) fick massa godis och kakor o dricka, skit mysigt! såg lite klipp på Marcus (min klassföreståndare) data, tills den dog. Då fick vi gå hem. Jag tog en buss till Torp med Lina & Lisa, handla lite julklappar och sånt, jävlar vad halt det är på golvet där måste jag säga!...Sedan kom Pappa och min syster o Lina & Lisa åkte hem, medans jag stod i två  skit sega köer! fyyyyy vad problem jag fick!... 13:34 åkte vi hem...Nu är jag hemma och inget att göra? i helgen inget att göra, men kanske ska ta det lungt och ta hand om mig själv? aja hoppas verkligen jag får/kan åka till Robin på Söndag e.m Blir la inte så men hoppas iaf för idag skulle jag träffa han men det sket sig. Vill verkligen träffa han nu för jag sakna han verkligen så in i helvetes mycket!!! :( <3 ...på tal om ingenting så träffa jag Nataniel på torp med, en mycket trevlig kille de (:


Händer i kväll, nått kul på Tv?

Skulle egentling ha kul med Lina & Lisa men när läget är som det är så ville jag bara
vara hemma och ta det lungt med mamma & pappa. Fast fest skulle inte sitta fel.
men om jag känner mig rätt kommer det bara att sluta i kaos så, hemma idag! :P




PUSS

Små söta ord

Skriv några små söta ord:

Namn:
kryssa i så minns jag dig

E-postadress: (visas ej för andra)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0