Talang 2010

Hejhej, gick från sängen runt 13:30 idag, sedan dess har jag städat mitt rum och sånt. Nu sitter jag vi msn och pratar lite sedan letar jag efter en låt jag ska skicka in till Talang, Ni som inte vet det så skciakde jag in mitt bidrag för några veckor sen och det har gått med, Nu ska jag spela in ett till (hoppas de blir bättre kvalité än förra) och se ifall detta går lika bra som första gånger, nån som har ett tips om vilken låt jag ska sjunga? kommentera så får vi se vad jag väljer (: Nu måste jag dra mig för jag ska leka lite med bilderna som jag har tatt idag och sjunga vidare men skriver mer senare i kväll, puss på er! <3


Små söta ord

Skriv några små söta ord:

Namn:
kryssa i så minns jag dig

E-postadress: (visas ej för andra)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0