11.07.09

Hej
vad fan är det för väder???? :OO regn och blött, vid och mulet..fy fan
det är ju sommarlov, de ska vara sol?! va fan....men men ska inte klaga för de börjar bli lite bättre väder nu ;>
sitter hemma hos Robban och försöker att komma på hur man ändrat text på blogginläggen medanas jag ser "skrållan,rusprick o knorrhane" mkt kul faktiskt :>....Robban drog och jobba 14:00 och då följde jag han te jobbet sen drog jag te ica och köpte mat och sånt jag kan ha över dagen...o
lypsyl. Sedan när jag var vid slä'ttegården typ så ropar två killar " åååh sexxy" jag vände mig om och skratta hahaha! fy fan....jaja sen drog jag hem o ringde mamma...inget svar..hon är väll på sjukhuset och hälsar på pappa...han kommer hem på Måndag hoppas vi :)...saknar han!<3 Just nu gör jag ingeting jag ahr tråkigt typ...robban kommer hem kl 20:00 och de är år kvar...men men jag orkar inte skriva mer...bilderna här under...har inte jag tatt men dom passar så in här så...dom är tagna från goggle ;) (stavning?)...Varför jag strök under lypsyl jo de är för jag har damp o panik ifall jag inte har nån med mig vart jag än går...jag var torr på munnen (läpparna) och så tipsa nån om lypsyl så nu efter snart 4 år är jag helt världelös utan den...mycket tråååkigt men jaja jag ska äta lite nu för jag är piss matsugen^^...sandwich macka blir de elr vad de heter...hahaha KYSS!

(sry för stavfel men skriver så fort o orkar inte rätta^^)
Nån som vet hur man ändrar textstil i blogginläggen?
 KOMMENTERA ISF;D



Små söta ord
Postat av: emma

dom me paraplyna var sjuuuuuuuuuuuukt fina o:

2009-07-16 @ 00:01:56

Skriv några små söta ord:

Namn:
kryssa i så minns jag dig

E-postadress: (visas ej för andra)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0