12.07.09

Heeeeejj!
ja vad ska ja berätta? jo dagen börja med att jag vkana typ 09:00 o drog te bussen 10:30 typ och åkte o mötte mamma sen åkte vi in te pappa (sjukhuset) sen fick vi reda påa tt han skule få äta och sånt :) sen fick han åka med oss hem! :D ...mycket roligt tycker jag, har saknat han mkt (: ...sen har ja och tatt kort med min syrra o så, sen skulle vi städa men de blev inte så :$ men men kladdkaka är gött när man är helt slut^^...jag ska inte skriva så mycket nu för jag har skit ont i händerna...vet itne varför "/? ...men men nu ska jag ladda upp lite olika bilder vissa är "emo" men för mej är de konst och ja de är jag på bilderna men de är inte skärsår de är för fan målarfärg^^ men hoppas ni mår bra för det gör jag, puss!

se bilderna i större format?
- tryck på bilderna isf ^.^





Små söta ord

Skriv några små söta ord:

Namn:
kryssa i så minns jag dig

E-postadress: (visas ej för andra)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0