22.07.09

TJA!
Nu sitter jag hemma hos Robban har mått piss hela dagen, fryser o har ont i halsen, men men sitter och försöker lära mig lite hur jag ska blogga bättre & fixa min blogg^^ som ni ser är inte min designe jätte bra men den duger iaf nu, jag är dutkig jag har lagt in en klocka te höger som ni kanske har märkt, matchar inte te headern för den är röd ju :s men det får vara så tills jag har hittat en bättre design, just nu sitter jag på en viss sida som jag lär mig saker av så jag orkar inte ladda in vidioinläggen/bilderna på denna datan så jag tar det när jag kommer hem...imorgon asso "/// aja vi får höras senare för nu ska jag försöka att lära mig lite mer om att blogga och att fixa sin blogg^^ ha en bra Onsdag det ska jag försöka att ha iaf, puss hej! <3

Låten jag aldrig kan sluta lyssna på

Jade Ewen - My time
Den är fin och när man har massa tankar i huvet är det bra att få ut det
och det gör jag genom denna låten, därför lyssnar jag mkt på denna ;>


Små söta ord

Skriv några små söta ord:

Namn:
kryssa i så minns jag dig

E-postadress: (visas ej för andra)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0