26.07.09

Hejsan :>
Idag har det inte hänt så mkt mer än kl 13:00 åkte jag o syrran med pappa till stan och kolla lite sen drog vi hem till min kusin för hennes döttrar (tvillingar) skulle döpa sig så det var väll lite kalas och sånt:) mkt trevligt faktiskt^^ sendan drog vi hem och kl 20:00 var vi typ hemma så drog jag ut med syrran ett tag och dampa mensom alltid slutar det med att vi bråkar....men men så är de väll..Igår vill jag tack RobinH´han finns där för mej när jag är ledsen o vill prata ut, sen vill jag tacka FredrikB med mkt snäll kille som lyssnar och sånt oxå:) tack att ni finns pojkar!<3...nu är det natt och dagen är slut, skulle egentligen laddat upp nått vidio inlägg men jag får se hur det blir med den saken, Igår så ladda jag upp 6sex inlägg tror jag det var om det inte var sju, tänkte köra den stilen iaf försöka ladda upp 5-7 inlägg per dag:) Idag tänkte jag köra en sak "Hiss & Diss" det har jag sätt på många bloggar men jag ska hissa tre stycken bloggar och dissa tre bloggar oxå , ta det inte personligt elr aa de är ju det men vissa gillar en sak andra inte och jag står för vad jag tycker, alla behöver inte gilla min blogg o mej det är deras ensak, men jag säger och står för vad jag tycker, kommer skriva varför bloggarna blir hissade/dissade^^


1. sofiiaofsweden.blogg.se
Hon är sig själv och står för vad hon säger,Följer hennes
blogg och så. sen så är hon ju Göteborgare ;D<3

2.http://emeliejennifer.blogg.se/
Känner inte Jennifer men hennes syster Emelie känner jag lite och
hon är riktigt snäll, lyssnar alltid när man behöver nån att prata med.
Sen är dom båda otroligt söta, och jag följer deras blogg typ hela tiden =D

3.www.ellinorejonsson.blogg.se
Jag följer även denna bloggen, jag har lärt mig mycket om Ps
där och sen tycker jag att hon tar himla bra bilder och förklarar
riktigt bra, så därför följer jag hennes blog och jag gillar den väldigt mycket:>


1..www.Amandavardet.blogg.se
Åhhhhhhh hör bara på hennes röst säger ju bara allt, sit vilken jobbig brud asso.
hon tror at hon är skit känd och att jorden krätsar runt henne men lilla gumman nej
det gör det inte, Sen så härmar du kissies så himla mkt, damp!

2.www.blondinbella.se
Samma där åååh vilken röst och du är inte en prinssessa?
du är bortskämd....hatar henne så är det bara!

3.www.Kissie.se
Vet inte vem jag ska sätta här men gillar inte Alexandra så jätte mycket
men aja hon får stå här tills jag kommer på någon annan^^





Små söta ord

Skriv några små söta ord:

Namn:
kryssa i så minns jag dig

E-postadress: (visas ej för andra)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0