27.07.09

TjenaTjena!
Vaknade typ runt 14:00 idag fyyy jag somna inte förens 04:00 i natt så jag fick sova halva dan ist -.- Annars har det la inte hänt så mkt, så har kliat sönder min hud -.- och sätt tv med pappa, vädret är hetl cp de regnar men inomhus är det dö varmt så därför har jag inte haft byxor på mej idag typ...ifall ni undrar asso^^ ja ahr inget att säga mer förutom att på Lördag - 10 Augusti är jag på semester balnd anant i Stockholm :> så kommer itne kunan blogga...om jag inte tar med mej datan ^^...tror jag att jag inte får för mamma men thihi kanske (A) nu kommer bilder från idag...puss!

URSÄKTA SLUTA GLO! Jag vet att jag är snygg :OOO



Små söta ord
Postat av: ...

looove the pics ;)

2009-07-28 @ 01:12:47

Skriv några små söta ord:

Namn:
kryssa i så minns jag dig

E-postadress: (visas ej för andra)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0