29.07.09

Hej hej , jag orkar tyävrr inte skriva nått idag "/
Förlåt det är dumt sagt men jag tänkte iaf svara på lite frågor^^

Humör:
trött och ganska glad (vet inte varför)
Utseende: sleten.
Skönhetsprodukt: parfym?
Plagg: leegings,linne, & underkläder.
Accessoar: armband.
Ipod: min e trasig men låt som jag har lyssat på idag är la..vet inte^^
Inspiration: huh?
Fundering: vad ska jag göra idag?
Händelser: Vart på robbans jobb och ätit sen sätt tv och tatt de chill,
och det forsätter la så hela dagen ut^^

Nu vet ni lite iaf ^^, och igår var det ju Paris Hilton Bff ?
fy fan Shelley :( hon åkte ut men ja vet vem som vinner och det är fan bra! ;D
men men nu ska ja inte sura över det mer men sånt är livet...
allt blir inte som man vill...^^

Små söta ord

Skriv några små söta ord:

Namn:
kryssa i så minns jag dig

E-postadress: (visas ej för andra)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0