ÄCKLIGA FJORTISAR!!!

Detta handlar om några människor elr ska jag säga människor har tvivlat länge på ifall dom är de, fy fan man spry bara över att höra erat snack...jag mår illa varje gång ni öppnar käften....så jävla sur jag blir på sånna som er, dommer folk efter utsidan och sen är ni precis lika dana. Ni säger "hata emos" en vecka efter är ni själv emo (asso det är en musik stil jag vet men dagens folk tror inte påt så nu är emo en stil...så när ni är det i några veckor så säger ni "hata fjortisar" en dag efter det så är ni det sjävla....asso vi skrattar åt er...och ni festa är inte att se en öl elr att hålla i en...jag ber er sluta med det ni gör..ni skämmer bara ut er själva och oss på samma planet (jorden)....äckliga är ni, då menar jag inte att ni översmikar er...de gör ni inte...ni smikar er fult som fan och kan inte stå för vilka ni är ni tror att ni är er själva och att ni är 10 år äldre än vad ni är...sen faller ni för grupp tryck , säg inte att jag är omogen nu för att jag lägger ner tid på er för att ni är runt mej hela tiden så jag måste få ut mej...vill bara skrika ut "FYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY FAAAAAAAAAAAN!!!"


Små söta ord

Skriv några små söta ord:

Namn:
kryssa i så minns jag dig

E-postadress: (visas ej för andra)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0