PARIS HILTON New BFF (25.07.09)


Vann rätt person?
Jag har inget imot henne och de är faktiskt så att paris och hon är inte vänner längre så. Tråkigt att i Sverige sänds denna säsongen (stavning?) nu, för ifall man kollar på paris hemsida och sånt ser man vem som vann den säsongen som sänds nu (tisdagar kl 20:00 kanal 3) det suger....men men jag ska forsätta se klart dom få avsnitten som är kvar:) även om jag vet vem som vinner...men men dom som är kvar är : Vanessa,Corrie,Shelley och Brittany.




Shelley
Detta är min favvo, varför? jo för att hon är sig själv hela tiden och hon skiter i vad dom andra tycker om att hon inte dricker och strular runt och eftersom hon är en av dom fyra sista kvar så måste det betyda att man behöver inte vika ut sig och festa bara för att komma nära Paris Hilton:) + jag tycker att Shelley är jätte söt och verkar skit snäll :)




Corrie
Alla hatar henne men hur kan de komma sig att Paris har kvar henne?
hon har nog en sida som ingen annan ser o den sidan gör att hon är kvar:)
Gillar henne sådär, inte jätte mkt men mer än vissa andra ^^



Brittany
Hmm ja hon är väll helt okey, men hon har en väldigt dålig sida oxå
hmm det kaske alla ahr men henens ä mkt dålig tycker jag.


Vanessa
Bläää, så fejka liten äcklig sak..
gillar henne vekligen inte -.-




 


Små söta ord

Skriv några små söta ord:

Namn:
kryssa i så minns jag dig

E-postadress: (visas ej för andra)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0