22 Juni -09 /bilder från andra dagar med

Hejjj
Dagen börja med solit väder och mkt skratta jag och min lilla syster drog ut med hunden ett tag, hade väldigt trevligt med henne, vi brukar inte ha de...bara bråk mellan oss men idag var de faktiskt riktigt kul (: ...tog massa bilder som jag ska ladda upp här, sedan kom vi hem och ja solade lite o sånt drog oxå te kiosken o köpte glass mkt gött, sedan fick jag..de samtalet jag inte ville svara på...efter så grina ja o ringde robin och grannen kom och sa tt jag kunde vara där tills mamma kom hem men jag satt vid telefon hela tiden tills mamma kom hem vi packa lite saker och åkte fort iväg till Näl sjukhus...när min bror o hans kompisar låg,  fy fan vad jag skaka av rädsla efter det där samtalet vi satt där tills pappa kom hem och sedan satt vi kvar till 10 jag pratade med natta hela vägen typ för jag var skit räff att hon satt i bilen men tur var så gjorde hon iten de men rädd blev hon...sen drog jag o pappa o lilla sörran hem elr först till donken:) sen hem o sova men jag kunde itne vi var hemma typ 12 ja kunde inte jag tänkte på min bror så kt så ja vänta tills dom kom hem kl 2 hjälpte jag han med mat, så han fick lite i sig...han o mamma o ajg satt o prata om vilken tur dom ahft ändå...sen drog vi o la oss...jag kunde ftr inte sova...o som sagt jag drömde om de bläää tanken av att det var du som satt i bilen skrämmer mig...tur att du klara dig du kunde liak gärna vara död nu, ni kunde vart mossade lika som din bil de kunde gått mkt sämre men tack så hade ni blibälte nu ahr jag lärt mig en sak jag ska andvända bilbälte hela tiden (gör jag redan) men jag ska använda bussbälta med för bilbälte räddade min bror och hans kompisars liv.

BILDER:
(tryck på bilderna för att få dom större)
     
     
     
22 Juni -09


MIDSOMMARDAGEN
     
     


MIDSOMMAR
        
     







Små söta ord
Postat av: Helenawj

ja, [email protected]

2009-06-26 @ 23:43:35
Din blogg: http://helenawj.blogg.se/

Skriv några små söta ord:

Namn:
kryssa i så minns jag dig

E-postadress: (visas ej för andra)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0