fjortis? jag?

Hej igen
jag är så jävla trött på folk kollar snet och ger kommentarer när dom inte ens känner mig :S
jag är inte fjortis bara för att jag råka ah ett linne idag på mig, bara ett linne o så klart underkläder...hallå? e var äckligt varmt idag så jag orka inte ha byxor och försesten så går linnet till låren, så fuck off!...+ för att ja går på p-piller så är jag inte fjortis? ja skydar mig bara? asso shit...blir bara så trött asso...sen om jag har smik? jaha? min sak ...jag tycker jag sj ser bättre ut med smik o  får bättre självförtroende...så snacka inte så mkt skit!...så nu har jag sagt mitt...smikar ja mig, hur jag än klär mig? yeah rigth (staving) de är min sak..så bye alla jävla patetiska nollar....puss på er andra underbara människor, är tillbaka snart ;D +

Små söta ord

Skriv några små söta ord:

Namn:
kryssa i så minns jag dig

E-postadress: (visas ej för andra)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0