Fredag

Sjuk ftr....
Igår tog min bror Studenten så de var de kalas här hela kvällen mkt trevligt =) men men jag har inte skrivigt på ett tag men jag orkar inte när jag är sjuk, ber så mkt om ursäkt...Men nu är jag här iaf och jag vet inte vad jag ska skriva eftersom min dag tillbringar jag vid datan och soffan eftersom jag inte mår toppen, ska spela in lite idag ifall ja orkar...låt asso... jag vill skriva nått nytt men vet inte vad men jag har iaf många nya beats nu som ja fick från Nisse , tack så mkt! :)....jaja datan är fixad fick raminne elr vad de ehter på posten idag som viv ar och hämta och pappsen hjälpte mig med så nu går de snabbt (:...wiiiiiiiiii! men nu ska ja dra och äta nått ithink. min mage mår inte jätte bra men jaja snart är de sommarlov då släpper skoltvånget  från magen iaf, den 11 slutar vi och den 13 ska ja på årets första tältning med dom bästa, mkt underbart!!! loooove (L)...puss!
   <--- ny profil på bdb! (=

Små söta ord

Skriv några små söta ord:

Namn:
kryssa i så minns jag dig

E-postadress: (visas ej för andra)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0