Måndag

åååh vad är inte bättre än att vakna brevid världen bästa ?(A) <3
Han drog till skolan snabbt eftersom han hade för sovit sig^^...medans jag sov vidare efter ja proppat i mej en macka..sen sov jag till han kom hem igen på sin rast så vakna ja till och sånt börja snacka med lärare om Liseberg och till slut hitta jag Andrea som vill gå med mig =)...så i morgon blir de Liseberg med Andrea och lite folk, mkt trevligt < ; Ja i dag har ja annars vart med finaste i Lysekil och sånt...bilder kommer här, orkar inte skriva så mkt mer så puss!

Veckan ser ut
Måndag - Lysekil/Hem
Tisdag - Liseberg
Onsdag - Ledig
Torsdag - Avslutning/Sommarlov
Fredag - Lysekil
Lördag - Tältning med folket
Söndag - sooooova


Bilder från dagen =)


Fotograf:
Sandra Jonasson
Bildtext: Min älskling Robin & jag < = 


Fotograf:
Sandra Jonasson
Bildtext: Våra sexxiga fötter (a)


Fotograf:
Sandra Jonasson
Bildtext: Maaten idag, pasta (med ketchup) "stavning?"


Fotograf: Sandra Jonasson
Bildtext: Så jävla underbara är du! (L)(L)(L)(L)(L) x 1000000 o mer!


Fotograf: Sandra Jonasson
Bildtext: HAHAHA så fail , gick på fel buss och shit
haha men kom hem iaf, tack pappa jag älskar dig (A)<3



Resten av helgen



Fotograf: Sandra Jonasson
Bildtext: Var med Sigge & Kajsa i helgen med, mycket trevligt! <3



Tack att du kollade, innan du stänger ner så kan du la kommentera lite (a) <3

Små söta ord
Postat av: alicia

söt blogg!:)

2009-11-28 @ 18:35:39
Din blogg: http://aliciamikaela.blogg.se/

Skriv några små söta ord:

Namn:
kryssa i så minns jag dig

E-postadress: (visas ej för andra)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0