Midsommar


Nu är jag tillbaka, jag har haft problem med mig själv och mitt liv men nu är jag i balans igen så jag är tillbaka. Har dock inget att prata om men dagen skulle bli såhär: kl 15:00 skulle Natta kommit hit och göra sig i ordning sen skulle hon dra med mig till stugan där min bror skulle ha fest men idag blev de såhär ist: såg tv till maten så åt familjen - min bror massa mat, sill och sån skit blääää men sedan åkte mamma till jobbet så nu är jag hemma med pappa själv så de blir grillning i kväll och sedan kubb typ, jag orkar inte göra nått annat..vill ju vara med Robin men han är smart så han har ett sommarjobb(Y)...men denna dagen ska nog bli bra ändå, för imorgon drar jag till Lysekil och ska träffa Jasmine och några andra senare så tror ja nog att jag sover hos Robin:) ...men men dagen ska jag tillbringa vid datan o kameran, min älskling har ju burit in den sexxiga datan (en ful gammal data!) som jag kan spela sims, designa hus :)...wiiii! men nu kan ja inte skriva mer för min hund ropar på mig, hon har fått en tumör i munnen "///...hon verkar lite depp så ja får leka med henne så hon blir glad =)  och vet ni? min andra halva av mig har åkt till England och kommer hem den 16 Juli....ja döööör?! vad fna ska jag göra hela sommaren utan dig? de är typ hela sommaren!!.."/// saknar dig redan du ska bara veta hur saknat du är! <3 , nu ska jag ta glass och se tv (som vanligt) lite bilder kommer här dom är så klart tagna av mig och redigerade av mig med, kolla mer på www.bilddagboken.se och sök på ssupermuffins elr Priinglan. KYSS!


Lite Bilder
(tryck på bilderna ifall du vill se fullstorlek ut)

             
   
 
   sommarbild


Små söta ord
Postat av: Helenawj

hej, tack så mkt :D jo nog kan jag göra headers men gör dock inte gratis längre pga diverse anledningar ^^

2009-06-21 @ 22:51:39
Din blogg: http://helenawj.blogg.se/

Skriv några små söta ord:

Namn:
kryssa i så minns jag dig

E-postadress: (visas ej för andra)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0