sista dagen i skolan =)

Haaaaaaallå =)
Ja dagen börja med att jag vakna kl 06:00 för att jag skulle ducha men jag pallade inte så ja somna om och vakna 07:00 gjorde mig i ordning och drog te bussen, fy fan vad jobbigt de var...jag var fan död..-.- ...sen kommer jag till skolan vi skulle samlas kl 09:00 i klassrummet...hm var de nån där? nej...sen kom söt Andrea så vi drog runt lite och försökta förstå vart vi skulle gå, så fick vi en biobiljett typ...så såg vi twigtligth elr vad den heter..mkt bra! sen var de lunch o avslutning i slutet men pappa kom o hämta mig så jag,Patricia och Julia åkte med pappa hem...vi stannade i fjällbaka och jag hoppa av för att ta en buss till Hamburgsund...fråga min inte varför jag inte åkte med pappa direkt dit^^....Möte My på bussen och vi drog te ica och köpte glass, mkt kul hade vi. Är så glad att vi är vänner igen gumman, du vet du en sak? jag älskar dig riktigt mycket....sen tog jag 14:45 bussen hem och duchade sen har ja typ vart med skållan hela dagen och sånt typ...gött med sommarlov nu !!!....just nu sitter jag vid datan och har fått igång mixcraft3 jag hade 4 innan men de dampa och ja blev helt galen så ja ahr kvar de gammla...men men jag orkar inte skriva så mkt mer nu...hörs i morgon antaglingen....jo vet ni? om man tror på en person så mkt att man inte ens blir besviken när den ljuger...då är de nått fel...asso vad trodde jag egentligen?...nada....fy fan... men men ha en bra dag pusshej! =)

Bilder från idag =)


Fotograf:
Sandra Jonasson
Bildtext: Pappi körde oss till fjällbaka, tack =)


Fotograf: Sandra Jonasson
Bildtext: My är teknisk på toaletten =D


Fotograf: Sandra Jonasson
Bildtext: Låg på gräsmattan med Skrållan idag, ursäkta bilden! =)


Fotograf: Sandra Jonasson
Bildtext: Dagens outfit (stavning?)

Små söta ord
Postat av: My

Älskar dig med och är jätteglad jag också att vi e vänner igen =)<3

2009-06-12 @ 14:33:58

Skriv några små söta ord:

Namn:
kryssa i så minns jag dig

E-postadress: (visas ej för andra)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0