Fredag-Söndag (15-17 Maj)

FREDAG:
Idag jobbar jag hemma eftersom jag håller på med en uppsats om Christoffer Lindh. Så jag har suttit och letat fram lite fakta om han och så, sedan är min kompis typ kompis med han så jag ska få hans msn elr nått så jag kan fråga lite mer om han och så. Kl hm...nått så åkte jag o min mammi till Torp och handla lite konfa kläder, eftersom den 31 Maj ska min syster ha konfa. Sedan köpte jag ett par shorts som jag inte ska ha på konfan men i sommar. Efter vi shoppat klart typ kl 15:00 så åkte mammi hem och jag väntade på att Robins pappa och han skulle plocka upp mej. Kvällen tillbringa vi tillsammans hemma hos Robins Farmor...åt bullar och tårta mycket gott tycker jag!

Var och shoppa med mammi i helgen, här är helgens köp!
Dagens Köp:
Vita leegings - Gina trico
Klänningen - Gina trico
Shortsen - Bikbok
Stjärnhalsbandet - Gina trico



LÖRDAG:
Idag vaknade jag hemma hos Robin och vi åt lite frukost sen kl 12:30 drog vi till bussen eftersom jag skulle  hem. Bussen var helt störd gick genom kungsam och sånt, och ni vet hur jag är med att åka buss, ren panik men min pappa var lite snäll och hämta mig typ vid nordens ark, tack pappa! Sedan kom jag hem och sola med min hund och lästa modetidningar. På kvällen var de ESC 2009 jag kollade lite på de, men inte min musikstil och jag hände här vid datan och läste andras bloggar och sånt. Sedan kl 00:00 blev jag skit trött så jag gick och la mej...men när jag väl kom till sängen så var jag inte trött så jag ringde Patrik (Svensson) efter vi har dampat lite i tele så somna jag typ och han forsatte prata på ändå ifall jag skulle vakna, när jag typ vakna så sa vi god natt och dagen var slut (:

SÖNDAG:
Hemma dag, bara ta de lungt och andas ut! (:




PUSS(LL

Små söta ord

Skriv några små söta ord:

Namn:
kryssa i så minns jag dig

E-postadress: (visas ej för andra)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0