Måndag

Godmorgon!
Hemma studier  - uppsats om Christoffer Lindh.
Plugg,plugg,plugg,städa,städa,städa, så ser min måndag ut. Mycket tråkigheter fast man får se på den ljus sidan ifall ja pluggar så får jag betyg i Svenska A innan sommaren och om jag städar så ser allt mycket bättre ut elr hur? ...Snart ska jag städa ska bara lägga ut lite bilder på kläder som jag vill ha i min garderob även om den är porppfull^^
Just de ja, jag skulle ju lägga in ett "fjortis/översminkade folk" inlägg idag men jag tar det senare för om jag inte börjar med mina stuff nu så kommer jag inte börja så det är bara och börja...även om de är pest...men vi hörs senare puss!(AA

GE MEJ NÅN!!!!

Måndag - en mkt fin klänning (:    Måndag - en annan fin klänning:)  Måndag - ett mkt fin armband:)         Måndag - armband mkt fina!


Små söta ord

Skriv några små söta ord:

Namn:
kryssa i så minns jag dig

E-postadress: (visas ej för andra)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0