Sista dagen i Maj 2009 :)

Hej!
jag är här igen, jag orkar inte skriva om helgen nu eftersom kl är 01:18 och jag ska sova snart^^ men jag lägger upp lite bilder som är taga av mig, finns mer bilder på bilddagboken och där heter jag ssupermuffins elr Priinglan, de är bara att kolla in och kommentera ifall ni känner för de, skulle bli mkt glad =D & just de morsdag idag och jag gav mamma (och pappa) texten ja srev förra veckan, mamma börja gråta och pappa fick världens smile, dom gilla den och så, haha men men ska sätta på musik på den och sjunga för dom nån dag.....PUSS!

Sommar Bilder!



Fotograf: Sandra Jonasson.


Fotograf: Sandra Jonasson.


Fotograf: Sandra Jonasson.


Fotograf: Sandra Jonasson.



Vinter Bilder!


Fotograf:
Sandra Jonasson.


Fotograf: Sandra Jonasson.


Fotograf: Sandra Jonasson.


Fotograf: Sandra Jonasson.

Människor jag verkligen älskar!


Bild:
Robin Aronsson<333


Bild:
Jasmine Jenssen<3


Bild: Emma Fransson<3


Bild: Veronica Alhall<3













Små söta ord

Skriv några små söta ord:

Namn:
kryssa i så minns jag dig

E-postadress: (visas ej för andra)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0