Söndag

Hej allihopa, nu är jag tillbaka, bilder och sånt lägger jag ut på bilddagboken.se (Priinglan) den 1 juli för bilderna är för stora att lägga in här. och jag vill inte att ni ska missa och se kvalliten på dom :) ihelgen har jag vart i gbg hos Cindy, vem ananrs^^ haha de var kul iaf förutom att jag mådde skit illa och spydde och höll på^^ men jag orkar inte skriva så mkt nu eftersom jag har ingen tid förlåt. Musiken går toppen jag har kontakt med en snubbe som hjälper mej och tack så mkt säger jag till dej!:)...men en sak Falska fittor kan dra!!! (sry för mitt språk men ibland blir jag bara så jävla förbannad på vissa)....men ni andra få ha de så bra så kommer jag tillbaka om en stund PUSS!

Små söta ord

Skriv några små söta ord:

Namn:
kryssa i så minns jag dig

E-postadress: (visas ej för andra)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0