Söndag

Hej allihopa!
nu är söndagen klar det blev som planerat, slapp dag helt enkelt. Jag har bilvit kallade plugghäst och bloggtönt idag men jag kan ju inte hjälpa att jag är bäst, (inte) haha ;D men men nu är kl 01:32 och jag ska sova ifall ja nu kan det...hemma studier i morgon, plugg plugg plugg....hm aa skriva uppsats och vara ute ifall de blir fint vänder så kanske jag kan sola lite med, me like! Just nu regnar det men det sa vädersnubbarna att de skulle gö så får hoppas på bättre väder i morgon/dag elr vad det nu är. Idag har jag och Covve bla pratat om våran påskafton ihop med massa andra folk bla Cindy o Linnea. mkt kul jag skrattar bara åt av att tänka på de så vi hade mkt skojj =D aja nu ska jag iaf få min skönhets sömn (AA (lär ja behöva mkt av men men)


Imorgon kommer det ett blogg inlägg om mina åsikter om "fjortisar, över smikade tjejer"


Ha de bra för det ska jag PUSS! (LL

Detta är dock inte på påskafton utan på Valborg men kul hade vi där med (= (L)
Bilden säger allt!<3


P.SNågon som kan lära mig hur man designar (stavning?) sin blogg?D.S

Små söta ord

Skriv några små söta ord:

Namn:
kryssa i så minns jag dig

E-postadress: (visas ej för andra)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0