Texten till låten "jag älskar er"

JAG ÄLSKAR ER
Text: Sandra Jonasson.
Musik: Sandra Jonasson.

Du,bara du, det har alltid vart du som har stötta mej
när jag låg på sjukhuset för jag hade ont i magen
så satt du där brevid mej både på natten och dagen.
Du betyder så mkt för mig, jag släpper inte dig
tack för allt jag älskar dig min pappa

tack till min mamma och pappa, ni har hjälpt mig till dej jag är idag
tack till er, utan er skulle jag varit ensam och svag.
Jag älskar min pappa, jag älskar mamma
i mitt hjärta kommer ni alltid få stanna!

Du,bara du, det har alltid varit du som har söttat mej
när jag viljat ge upp och sluta andas så har det alltid
vart du som har taigt i mina armar,
lyft upp mig och hjälpt mig,
tills jag stått på mina egna ben igen,
tack för allt jag älskar dig min mamma


Tack till min mamma och pappa, ni har hjälpt mig till dej jag är idag
tack till er, utan er skulle jag vart ensam och svag
jag älskar min pappa, jag älskar mamma
i mitt hjärta kommer ni alltid få stanna!


Tack till min mamma och pappa
i mitt hjärta kommer ni alltid få stanna!
jag älskar min mamma, jag älskar pappa
i mitt hjärta ska dom alltid få stanna...


Små söta ord

Skriv några små söta ord:

Namn:
kryssa i så minns jag dig

E-postadress: (visas ej för andra)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0