Tisdag

Tjingeling! (:
Vaknade idag kl halv 7 tänkte vara pigg och dra te skolan utan problem men på vägen till bussen så mådde jag skit illa så jag vände och gick hem, pappa börja typ klaga på mig men sedan förstod han och ska skaffa hjäp till mig och min mage för detta orkar han elr jag inte mer. Dagen har vart solig med Bollan (min hund<3) kollat på tv och sånt, jag ska rensa min data snart ta bort ALL musik eftersom ja inte lyssnar på det mer. Sedan har jag funderat på att ha vidoblogg men de är fult när jag pratar med mig själv så nej...fjortisinlägget kommer kanske idag.sry jag glömmde de igår:/ klantigt jag vet men efter hundra år kom jag på att de var Talang så ja såg det ist. Snart middag..hoppas jag inte för jag är hungrig men min mage är aldrig det så får äta ändå. Har druckit lite nyttig smuti (stavning?). nu ska ja se klart på Tv  och sedan typ fixa mej och ja hoppas att jag kan dra till skolan imorgon, Orkar inte sitta hemma och har ont men men vi får höras snart för jag sitter på mammas data och skriver och det gillar hon la inte haha.. men ska dra nu så hörs sen sry för allt blader^^..PUSS!


Små söta ord

Skriv några små söta ord:

Namn:
kryssa i så minns jag dig

E-postadress: (visas ej för andra)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0