Tisdagen den 26 Maj

Hej allihopa!
det var ett tag sen, förlåt men har haft annat för mig och så, men nu är jag iaf tillbaka:)
Dagen börja med upp kl 07:15 och äta blev ingen frulle så drog te skolan utan den, vid bussen mötte jag Johan med världens fetaste väska, haha skit kul han fick värsta dampet på den och jag har en bild på väskan men den är på den andra kameran som jag inte orkar ladda upp nu så vi får vänta med den bilden. Satte mig på busse och åkte jätte seegt jag trodde jag skulle sommna, när vi kom te Grebbestad så sov jag typ...kom till skolan och ganska pigg iaf. Glömmde dock mina papper te vårdcentralen och till ID-kortet så de blev inget med de idag...Skolan var soft förutom att jag hade för många tankar men smsade med Emma Fransson och hon hjälpte mig mkt, tack bby<3 Sedan satt ja med Jenny,Linda o natha i cafeterian och "jobbade" jag har sagt att jag inte palla jobba så jag gjorde de ja orka...sen satt ja där och skratta med dom andra och försökta tänka possetivt....sen var dagen slut och jag satte mig och gjorde en ny msn och bdb på datan i tysta läsrummet och nu heter ja Priinglan på bdb elr ssupermongo, kommentera gärna!....drog till bussen vid 13:00 och satt där och vänta med Patrica, trevliga pratstunder vi har när vi ses...och de känns bra eftersom du och jag har våra små problem i livet....bussfan är seg som vanligt så jag hinner ju dö 10000 gånger innan jag är i H-sund och får vänta där i 45 min...skoaffären var min liv lina och så köpte jag rosa nagelack (dock fel rosafärg...) asso inte på sko affären...utan på...Ann...jaja skitsamma vad den heter. Entligen är kl 15:00 och jag sitter hemma i mitt fina rum *stööökigt rum* så jag tar fram städ sakerna och börjar städa med en gång sen tog jag lite kort och sånt...softa typ och nu sitter jag här...tråkar som vanligt eftersom ja hatar att vara vi internet eftersom vissa saker sårar mig...men ja är beroende så kan ej lägga av tyvärr"/....Imorgon blir de skolan ifall jag kommer upp, gör ja inte de som jag inte gjorde idag all hat tryckte ner mig i sängen igen men ja kämpa upp men jag dog typ 10000 gånger och fick depp problem men gjorde mamma glad och drog till skolan :)....men ifall jag inte kan dra te skolan i morgon så tänker ja jobba massa i Svenska A för jag vill bli klart med boken helst denna veckan....*börja plugga nu!*..men de orkar ja inte...här nedanför kommer lite kläder och sånt som jag vill ha nu i sommar!!! ni får sova sött för det ska jag göra...inte nu men snart, PUSS!



Bilderna/Kläderna kommer!!


NY BDB: ssupermongo cheak it ;D

Små söta ord

Skriv några små söta ord:

Namn:
kryssa i så minns jag dig

E-postadress: (visas ej för andra)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0