Torsdag (28maj)

Godmorgon, idag vaknade jag med hes röst, kunde nästan inte prata så jag sov vidare. Nu har jag nyss ätit lite frulle och smsat Robin, eftersom idag har vi vart ihop i 14 månader *mkt lycklig!*. Sedan har jag inte gjort så mkt, kollat på tv och sånt soft. Men nu sitter jag här och psar (grejjar med Photosgop) lite, bilderna kommer ut på min bdb, och just det! jag glömmde nästan att tala om jag har ny bdb heter "ssupermongo" där fast de är bara dom som är vänner med mig som kan kommentera så, men kolla kan ni ju alltid gö:)....igår skrev jag klart en text som jag ska sätta på lite musik på och sedan spela in, texten lägger jag ut i ett annat inlägg som ni kan få se. Jag vill inte ta upp er tid genom att sitta och skriva massa strunt så jag ska snart sluta skriva. Kommer inte kunna blogga på hela helgen typ eftersom min syster ska ha konfa på Lördag och släkten (danska sidan) kommer hit redan idag, några i morgon dock. Från de ena till de andra så längtar ja mkt mkt mkt till den 27 dec för då fyller jag 18 och då ska jag skaffa löshår och percing i naveln = D Nu till sommaren ska jag ju rakparamenta håret, ta bort alla krullar asso. sen i December så kommer ja ha löshår i med om de inte blir tidigare ^^ ...Nu ska jag sluta skriva, dikter och texter kommer upp lite då och då kommentera gärna! PUSS!




14 månader med världen finaste idag!

från inlägget den 28maj-09
Bilden:
Robin Aronsson *hjärta*




Löshår den 27 December.           Percing i naveln den 27 December
Löshår (inlägg 28maj-09)                          från inlägget den 28maj -09

Små söta ord

Skriv några små söta ord:

Namn:
kryssa i så minns jag dig

E-postadress: (visas ej för andra)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0