Välkommen

Välkommen till min sida.
-En sak innan nu kollar igenom min sida, kom ihåg att detta är min hemsida så
jag bestämmer hur text o bilder ska se ut så bara så ni vet. Vill ni klaga så gört
det inte här men ni får gärna tycka till om hur sidan skulle kunna se bättre ut och sånt...
Nu när ni har läst denna välkommen texten så ska ni veta att ni är mycket välkommen hit
.


http://pringlan.filosoferar.se/
-
hmm vad är de?jo de är min andra blogg, jag har svårt och bestämma mig vilken blogg jag ska ha
eftersom den här sidan kan ja ladda upp bilder och sånt de är mer som en hemsida...
den andra är mer som en blogg...(hmm blogg.se) fast den kan jag mer om,
design och sånt så jag har båda ett tag sen får jag se hur jag ska göra med allt detta bloggade.
Så länge så kan ni kommentera och kolla igenom mina bloggar !

PUSS

Små söta ord

Skriv några små söta ord:

Namn:
kryssa i så minns jag dig

E-postadress: (visas ej för andra)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0