Homosexuella = Gulligt?

Hej jag tänkte skriva lite om mina åsikter om homosexuella, kom ihåg detta är vad jag tycker och tänker! alla bilder som kommer laddas upp i dett ainlägg är tagna från google.se läs och kommentera din åsikt! Jo, jag tänkte börja med varför har alla så imot exempel: Bögar? jag menar det är människor men känslor precis som vi hetrosexuella, jag menar du berättar ju inte till nån att man är hetro? det tar folk för givet och ifall man nu skulle göra det så reagerar inte folket runt om dig som det var nån sjukdom. Jag tycker bög & lebb är en sak som står i mod, jag menar jag har inget mod när jag säger att jag är hetor för det är jag och får inga fördomar. Fast om nu jag skulle gått ut och sagt jag är lebb så skulle alla reagerat som att jag var sjuk, och dess personer som har modet att berätta för världen "komma ut ur garderoben" dem människorna är starka och modiga för dem vet att dem kan få massa fördomar och skit för att berätta sanningen! Helt fel egentligen, blir trött på när folk dömer än, jag menar är man bög bara för man gillar dansband? eller bara för att man dansar? nej och skulle du vilja bli retat för att du gilla ett viss kön? det skulle inte jag för man föddes till den man är och så är det!  folk säger man jag är inte homofob, men ändå så blir man "äcklad" när folk pussar samma kön som man själv är. I mitt huvvet finns en sak som ni borde veta " acceptera alla som du själv vill bli accepterad"  så sitter ni säkert och tycker " har du aldrig sagt bög te nån elr?" jo det har jag för bög är ett ord vi ungdomar ändvänder, men det är fel jag har slutat! jag tycker bögar och flater(tjejer som blir kära i tjejer) är jätte gulligt ifall jag ska var aärlig, vet exemprl rtt bög par, dem e skit söta och jag ahr inget imot dem för det är ju inte i sexuellitet som det fina sitter i det är ju i personen? och en sak jag vill ha klart alla bögar gillar inte alla killar och alla flator gillar inte tjejer, menar jag är hetro jag gillar inte alla för det? Bi då? ja de är ju helt normalt det med, gillar man båda så okey? vad ska folk göra åt saken? sluta snacka så mycket skit och våga gå ut ur garderoben, för vem vet din bästavän?, Din pappa?, din kusin? eller kankse du är just det som heter Homosexuella/Bisexuell?







Små söta ord
Postat av: Anonym

helt ärligt sandra, man föds inte till homosexuel , finns inget bevis i världen man kan inte förklara de på något sätt sen Nej finns verkligen inget fel på homosexuela, det är som du säger människor som människor? Sen är de la säkert något sånt man har fått för sig när man var liten att det är äckligt när två killar eller två tjejer strular mitt på stan jag stör mig som fan på de , men det gäller även hetro man ska inte sitta mitt i centrum och strula totalt meninglöst och totalt ohyffsat !

2009-11-04 @ 21:29:27

Skriv några små söta ord:

Namn:
kryssa i så minns jag dig

E-postadress: (visas ej för andra)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0