21.10.09

Hejhej!
nu var de länge sen så tänkte ett lite inlägg har jag la tid med. Sitter hemma, är sjuk, elr aa min mage
har problem så..Ska till doktorn imorgon igen och kolla vad som är felet. tror inte att dom kan hitta de
men hoppas. Iaf så sitter jag i Tv-rummet har lämmnat mitt rum för det ser ut som nån har sprängt en
bomb där..på lovet drar jag till Ikea och ska köpa lite saker..tänkte lägga in lite bilder på vad jag har tänkt
och hur jag har tänkt mitt rum...Bilderna är tagna av mig,hitat från nätet eller så har jag gjort dom i PS (:

Min garderob är som en stor spegel (lika stor som min dörr)
och inbyggd i väggen. Så den går inte att flyttas på.


Bild 1.
har jag brunt trät tak,
& rosa väggar.

Bild 2.

Jag har vit trä tak
& vita väggar.

Så här ser mitt rum ut



Typ såhär ska det bli
.



Hitta inga möbler riktigt
men det kommer innan lovet är slut
asså innan vecka 44 är slut (:


puss!





Små söta ord

Skriv några små söta ord:

Namn:
kryssa i så minns jag dig

E-postadress: (visas ej för andra)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0