27.10.09

2 månader så blir man 18!

tänkte ladda upp lite saker om andras bloggar, och tänkte prata om Kissies
,Paow,Dessie & fokis blogg. Bilderna är tagna från google.se och detta är mina
åsikter, ren fakta från mig så ingen kan bestämma ifall jag har fel eller rätt jag
vill bara göra mig klar med detta, kritik tål ja men detta är de ja tycker. &
jag vet jag länkar deras bloggar, men jag tycker jag har rätt till det ifall jag vill
reklarmera dom är det mitt problem, Alla bloggerskor får samma frågor,
pusspuss så länge(:

Kan vara mycket stavfel, sry isf ;D


 www.Kissies.se

Alexandra Nilsson

tre saker jag inte gillar hos henne.
- lite för kaxxig
- förstoraläpparna = anka
- ?

tre saker jag gillar hos henne.
- att hon upptaderar så mkt som hon gör
- att hon älskar rosa!<3
- bra klädstil

tre saker jag tycker hon ska tänka
- är man en förebild till småtjejer så bör man inte
dricka så mycket, visa upp det på bloggen.
- att våga vara sig själv, även på bloggen
- sluta inte blogga (:

www.Fokis.se

Anchisa Wallström

tre saker jag inte gillar hos henne.
- för lite videoinlägg
- ?
- ?
tre saker jag gillar hos henne.
- hennes blogg fångar mitt intresse helt!
- att hon älskar rosa!<3
- hon är sig själv, unik på ett bra sätt...:)

tre saker jag tycker hon ska tänka
- sluta inte blogga!(:
- mer videoinlägg
- mer tävlingar (:


www.Paow.se

Paulina Danielsson

tre saker jag inte gillar hos henne.
- för mycket utseedefixerad
- för mkt smink
- ?
tre saker jag gillar hos henne.
- hennes blogg fångar mitt intresse helt!
- att hon älskar rosa!<3
- hon är sig själv, unik på ett bra sätt...:)

tre saker jag tycker hon ska tänka
- sluta inte blogga!(:
- mer videoinlägg
- mer tävlingar (:

www.Desireenilsson.blogg.se

Desirée Nilsson

tre saker jag inte gillar hos henne.
- för mycket utseedefixerad
- för mkt smink oftast
- du är 15 inte 20 lilla du
tre saker jag gillar hos henne.
- att hon upptaderar mkt
- har mycket bilder
- hennes klädsmak är bra (Y)

tre saker jag tycker hon ska tänka
- tänka först, prata sen (:
- mer videoinlägg
- bort med sminket, du är så vacker utan spackelet (:

Små söta ord

Skriv några små söta ord:

Namn:
kryssa i så minns jag dig

E-postadress: (visas ej för andra)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0