15.09.09

hejhej!
nu är jag tillbaka har vart borta ett tag och förlåt, det har hänt en del som ni kanske har märkt på bdb och så. men nu är det bra eller aa allt kan inte bli perfekt men jag är lycklig nu iaf, hoppas ni är det med (: sitter hemma och är sjuk "// buuuuh hatar det, är förkyld, feber o svin ont i halsen..kan nästan inte prata...förlåt till Robin att jag inte kunde åka med till skolan (han sov hemma hos mig tills idag) glad för att jag har dig igen ska du veta <3. Idag åkte Skrållan iväg...ses om en månad "/ och imorse dog Bodil mammas faster..."/ depp dag idag men jag finns här mamma, älskar dig! Ja som ni kanske själva har märkt så laddar ja inte upp här elr på bdb så ofta elr är inne på msn de kan bropå att jag går i skolan (MP09) bäst är vi (: är nöjd faktiskt^^men sakanr 9an men aja^^nu ska jag ladda upp lite bilder :) vidioinlägg som ni undrar efter kan jag säga NEJ inte nu det är inte jag, och kan inte ladda upp nått för att få läsare om jag inte är bekväm i det...haha klychigt (stavning?) det lät haha men puss och kram vi hörs snart igen :)



DAGENS OUTFIT!

Leeagings
Robins strumpor
Hallo Kitty linne
Svart bh
Rosa trosor
Addidas tröjjan



DAGENS SYSSLOR!


Harry potter maraton (gillar inte hp men...)
Läsa i Historia boken
Äta lite godis
Laga egen mat (stolt ^^)
Dricka mängder med Te
Idol (ikväll)
Andra Avenyn (ikväll)


TILL SALU/KITTY <3


Små söta ord

Skriv några små söta ord:

Namn:
kryssa i så minns jag dig

E-postadress: (visas ej för andra)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0