16.09.09

Hej hej...har ingen lust att skriva men har lovat mig själv att skriva minst ett inlägg per dag.
så ja här är det. Idag vaknade jag 03:04 av att jag svettades o var as varm fast frös sammtidigt -.-
därför finns inte lusten att skriva...är sjuk..men imorogn ska jag till skolan i vilket fall..skolfoto ju
kommer se ut som en dö uggla men men de får gå. idag har jag faktiskt pysslat, det visste ni inte
att jag kunde va? :OO men ajg ska lägga ut bilder här unnder..^^jag har la inget mer o säga testa
att göra ett vidio-inlägg i morse men kunde inte prata...fattar ni vad jag hatar att lyssna på musik o i
nte kuna sjunga te? så idag har jag haft riktigt tråk....men men nu orkar jag inte tjata mer...vill ha
Fredag! =D...Då drar jag o MY te Thn..o träffar Rasmus =D....ajja bilder kommer här, puss o kram!

PYSSLAT IDAG!




DAGENS SYSSLOR!



Ojoj är hemskt trött på den bilden, och ofixad^^
sry. Men iaf idag har jag ätit bullar och drukigt
varm saft, och varför inte oboy tänker ni?
tål de inte så saft duger för mej (:

Små söta ord

Skriv några små söta ord:

Namn:
kryssa i så minns jag dig

E-postadress: (visas ej för andra)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0