18.09.09

TAGGAD SOM FAN!!!!

Ja hej hej på er som ni vet blir de Thn ikväll och jag håller på att fixa mig haha kl är typ 11:45 ^^
sitter hemma hos My och väntar på att hon ska komma hem, så vi kan dra o äta gregisksallad och fixa oss, va fan vi är tjejer vi kan byta om 1000 gånger, fråga dom som känner oss (a), ja de blir nice ikväll längtar som fan! vet inte varför jag är så glad men kan de vara att de är helg? skolan duger kul med kompisar o så men plugga? haha nej inte min grejj..bor på gatan nu mera haha nej då men aa jag har mina andledningar att vara sur och glad...:) nu kommer det lite bilder så puss puss sötnosar =D <33


KANSKE KVÄLLENS OUTFIT!






Sol ute idag, gött ;D


Små söta ord

Skriv några små söta ord:

Namn:
kryssa i så minns jag dig

E-postadress: (visas ej för andra)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0