20.09.09

LÄGG NER!



Hora vet ni ens vad det är? på denna bilden gör jag mig till för just detta inläg,
folk som säger att man är hora bara för man visar "bröst" i bilden eller är tyken
mot nån som säger att man viker ut sig. Hora är en person som betalar för sex
gör jag det på exempel på denna bilden? nej de vet ju inte ni, och är man hora
så what lägg er inte i alla är vi olika, gillar dock inte yrket Hora men snälla
dagens folk klär sig kanske lite "horigt" "slampigt" "fjortis" men och?
accpetera alla som dom är okey? tack för mig
ska sova nu hörs i morgon.... puss!

Små söta ord
Postat av: Cia

hora är inte någon som betalar för sex utom som TAR BETALT för sex.. !

2009-10-01 @ 21:39:46
Din blogg: http://www.metrobloggen.se/xxzebraflikkanx

Skriv några små söta ord:

Namn:
kryssa i så minns jag dig

E-postadress: (visas ej för andra)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0