21.09.09

HejjHejj
förlåt folk för de som har hänt, ska förbättra mig det kan jag lova.
Dom som inte fattar vad det handlar om behöver inte veta.
Idag blir det ta en fika med My senare sova hos Robin typ^^
mkt nice, vi måste prata igenom och så om ja ni vet nog...
men aja ja har gjort massa misstag den senaste veckan..
Robin Aronsson du är den vackraste människan i hela världen
älskar dig så sjukt mycket så det finns ju inte, älskar dig.
Hoppas det löser sig mellan oss, för jag vill verkligen detta<3

Sitter nu utanför Historia salen o väntar på läraren med
Sofie,Bella och frida o en ny kille (Fredrik) o en kille i Mp08
Jag vet inte haha men jag dör snart för jag vill inte vara på
historia lektionen de suger...hatar det för de är tråk vem bryr
sig vad som har hänt? säger inte vuxna att man inte ska
tänka på de som har vart? man ska se framåt?
hallå varför har vi då historia? jag fattar inte...!!!
Men nu ska jag dra elr aa avsluta detta inlägg.
Pussar & kramar


just de

www.znapmusic.com/pringlan

Den sidan öppnas snart så kan ni höra min
musik, senaste låten heter "saknaden finns kvar"


Små söta ord

Skriv några små söta ord:

Namn:
kryssa i så minns jag dig

E-postadress: (visas ej för andra)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0