24.09.09

Hejhej, idag har de inte hänt så mycket, har tatt bort mina lister i rummet och spacklat mitt rum, skit snyggt blev det (a) haha bror på vem man frågar men^^imorgon ska jag måla om mitt rum, varför? jo för jag fick tråkigt idag så ja kom på den idén haha. har även städat mitt rum, satt på ben på min säng, får se hur länge dom kommer vara kvar, ni vet hur jag är ;O jaja slut tjatat om mitt rum nu, vissa förstår att jag är arg och varför? hm haha de är ett stort skämt vi lever i asso. men skitsamma jag förlorar inget på det, det är nog mer ni som förlorar på detta. Jag orkar inte mer vill ni mig nått så vet ni vart jag bor och vad jag har för mob nr, kanske inte säkert att jag finns kvar, med de menar jag inte att jag har tatt mitt liv, jag menar att ni kanske har suddas ut ur mitt liv...iaf du...vänskapen vi hade betydde så jävla mycket, är detta mitt straff? jag vet vad du ska få som straff isf, skäms på dig falska människa!!!!!!

skönt nu har jag fått ut mig lite iaf (:

DAGENS OUTFIT:




Små söta ord

Skriv några små söta ord:

Namn:
kryssa i så minns jag dig

E-postadress: (visas ej för andra)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0