Ändrade planer!

Idag skulle jag iväg till Lina o utgång osv...
men så blir det inte, rätt gött eftersom skulle nån sätt mig som jag är nu skulle ni ha skrattat åt mig för jag ser sleten gånger tusen ut, men ska ta på mig en snygg outfit sedan dra ut o leka med min hund kanske? det var ett bra tag sen man var ute o "lekte" i trädgården...studsmattan? kanske ska höra med pappa vart den ligger :) annars blir det fixa med bloggen idag, vill ju blogga men som sagt jag orkar inte ens ta på mig, platta håret (som jag har redan han gjort dock men aa) Så får se vad det blir av med detta bloggandet, kanske ska sluta? nej tror jag ska köra mer kissie stile....haha nej uuuuh det gillar vi inte, hon har förstört sig själv helt totalt!



Nu ska ja gå puss!

Små söta ord

Skriv några små söta ord:

Namn:
kryssa i så minns jag dig

E-postadress: (visas ej för andra)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0