ÅNGEST!

Kramp i magen, och gråten i halsen...

Tur att jag har Lina, ska hem till henne nu...hon åkte nyss från mig men jag känner jag klarar inte att vara själv inte just nu...känner mig ensam och dum lixom...fast de är inte mitt fel? det är hennes fel...den där ungen som bara kan!!! förlåt men jag hatar henne...Detta är min vecko planering...

Onsdag:
Vi var hemma hos mig 04:00 o somna 05:30
sedan har vi bara suttit o sett film o snackat idag
Nu ska jag hem till henne, Kanske Göteborg? elr Lysekil? vem vet :)
Torsdag:
Söka jobb med Lina sen slappa :)
Fredag:
Träffa min underbara älskling<3


På tal om ångest? asså jag har inte gjort nått fel elr jo på sätt o vis men ååh skit i de nu!
vill skratta som fan ikväll o imorgon så jag klara detta utan att gråta för de ballar ur
är rätt trött på att gråta, tänka, hata o sen gråta igen...tråkigt? man ska vara glad eller hur =D



PUSS

Små söta ord
Postat av: Smsa Låna

Nice blogg! Hur länge har du haft din blogg?

2011-07-20 @ 06:56:35
Din blogg: http://smsalåna.nu

Skriv några små söta ord:

Namn:
kryssa i så minns jag dig

E-postadress: (visas ej för andra)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0