FREDAG!

Godmorgon...elr borde jag säga goddag? inte vet jag...vaknade för ett tag sen brevid världens finaste människa, gud vad jag gillar han!...min pojkvän så klart :)<3...Vi vaknde runt 12? och jag har mensvärk...åååh! jag hatar det! vi gick ifall upp och jag dusha medans han gjorde annat, sedan åt vi och drog ut med moppen och jag upptäckte att de var grymt väder ute! sjukt varmt och sjukt gött, inte så varmt ok? men asså nyss var det sjukt mycket snö så tycker de är varmt, men eftersom jag har mens så kan ja inte ha leegnings? de blir helt stört då, så jag har mjukis o ser ut som en annan sleten bebis haha men men det får gå. Senare ska vi ta moppen hem till Lina och grejja där lite sedan åker vi vidare hem till mig :) och vi är typ ensamna hela helgen för att pappa jobbar, min bror? vet ja inte...min syster är väll med sin kille eller nått, och mamma är i Danmark...på tal om de? det tar vi senare...!

Så vi ska vara ensamna hela helgen och passa min lilla hund, därför vi ska vara hemma! kommer bli mysigt och mycket godis! haha det gillar vi, Som ni ser jag äter hur mycket godis jag vill ingen kan säga sluta ät för jag blir inte tjock? jag har gått upp 2 kg på 4 dar typ och Dessie och dem skulle typ dött men seriöst? orka gå på diet?...haha nej jag äter vad jag vill och är ftr smal och jag är för smal enligt mig och massa andra så jag äter godis och tänker väll inte på vad jag äter jag har vandrat från att hata mig kropp och tyckt att jag har varit tjock till att älska mat? på typ 2 år? tack för er som har hjälpt mig, puss på er och alla andra, orkar inte skriva mer nu men vi hörs sen puss! :)



Just de FREDAG idag, jag trodde de var Söndag imorgon...shit vad glad jag blev när jag fick reda på att det är Fredag idag =D Ni vet har man lov så glömmer man vilken dag det är tillslut? :)

Små söta ord
Postat av: Greta

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-07-11 @ 10:28:34
Din blogg: http://gravidforsakring.net

Skriv några små söta ord:

Namn:
kryssa i så minns jag dig

E-postadress: (visas ej för andra)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0